7 Anime Worth watching

7 انیمه پیشنهادی که ارزش تماشا کردن دارن | مرسی مووی

13 فروردین 1402
10 دیدگاه 12,334 بازدید

«انیمه»، واژه‌ای که امروزه زیاد شنیده می‌شه و روز به روز داره مرزهای خودش رو گسترش می‌ده. انیمه‌ها محدوده‌ی سنی کودک تا بزرگ‌سال رو به‌طور کامل پوشش می‌دن. بعضی انیمه‌ها رده سنی نمی‌شناسن و کوچیک و بزرگ رو جذب خودشون می‌کنن. تو این مقاله قراره انیمه‌هایی بهتون معرفی کنیم که با فقط با دیدن یکی دو قسمت، جذب انیمه بشید و به این راحتی‌ها نتونید ازش دل بکنید.

 

 

⭐️ 7- بوروتو (Boruto)

Boruto Poster

با بوروتو و رفقای نینجاییش آشنا بشید! بوروتو یه پسر نوجوونه که دوست داره مثل ساسکه (رقیب و دوست پدرش)، یه نینجای تمام عیار بشه! پدرش ناروتو رئیس و قوی‌ترین نینجای دهکده‌ست. بوروتو به همراه سارادا و میتسوکی برای دفاع از دهکده‌شون دائم به ماموریت‌های مختلف فرستاده می‌شن. مهم نیست ماموریت چه‌قدر سخت باشه، اونا حتما از پسش برمیان!

🔹سال انتشار: 2017-2023
🛎 امتیاز: 5.87
🎭 ژانر: ابرقدرت – اکشن – بیگانگان – شونن – ماجراجویی – نینجایی
📥 تعداد قسمت‌ها: 293

رفتن به صفحه‌ی دانلود انیمه

 

⭐️ 6- آئو آشی (Aoashi)

Aoashi

اگه انیمه فوتبالیست‌ها رو دوست دارین، این انیمه خوراک خودتونه! آشیتا، پسر نوجوونی که آرزوش وارد شدن تو دبیرستانی هست که تیم فوتبال خوبی داشته باشه. همه چیز خوب داشت پیش می‌رفت تا این‌که تو یکی از مسابقه‌ها یه اشتباه خیلی بزرگ کرد و باعث شکست تیمش شد. اما آشیتا قرار نیست به این زودی‌ها تسلیم بشه و یه در جدید به روش باز می‌شه. تا کجا می‌تونه پیش بره؟ – این انیمه نمره‌ی قابل قبول 82 از 100 رو گرفته. از دیدنش پشیمون نمی‌شین.

💎 سال انتشار: 2022
🛎 امتیاز: 82
🎭 ژانر: تایم اسکیپ , سینن , مدرسه‌ای , ورزشی
📥 تعداد قسمت‌ها: 24

رفتن به صفحه‌ی دانلود انیمه


⭐️
5- کبدی سوزان (Burning Kabaddi)

Burning Kabaddi

انیمه بعدی‌مون راجع به کبدیه! تاتسویا تو ورزش نابغه‌ست ولی مشکل این‌جاست که از همه‌ی ورزش‌ها بدش میاد. فوتبال، بسکتبال و … هیچ‌کدوم نتونست تاتسویا رو تغییر بده. تا این‌که یه روز سر از باشگاه کبدی مدرسه‌شون در میاره و امتحانی یه دور بازی می‌کنه. درسته… تاتسویا تو کبدی ضعیفه و همین باعث می‌شه به این ورزش علاقه‌مند بشه. کبدی رو دست‌کم نگیرین! تکنیک و قدرت‌های نابی تو این انیمه هست که جذبش می‌‌شید.

💎 سال انتشار: 2021
🛎 امتیاز: 68
🎭 ژانر: اکشن , درام , سی‌جی‌آی , شونن , کمدی , ورزشی
📥 تعداد قسمت‌ها: 12

رفتن به صفحه‌ی دانلود انیمه

 

⭐️ 4- رنکینگ پادشاهان (Ousama Ranking)

Ousama Ranking Poster

«هیچ کتابی رو از رو جلدش قضاوت نکنین» شرح حال این انیمه‌ست. شاهزاده بوجی که نه می‌تونه بشنوه و نه می‌تونه حرف بزنه شخصیت اصلی داستان ماست. درسته، یه شاهزاده‌ی کر و گنگ. اما شرایط بوجی با دیدن «سایه» تغییر می‌کنه و رقابت برای تاج و تخت شروع می‌شه. تو این مسیر، مبارزه و سختی‌های زیادی هست اما شاهزاده بوجی «سایه» رو در کنار خودش داره. سایه این توانایی رو داره که می‌تونه هر چیزی رو داخل خودش جا بده و بدون صحبت کردن می‌تونه با بوجی ارتباط برقرار کنه. شگفت‌انگیز نیست؟ – این انیمه تونسته نمره‌ی 84 رو از 100 بگیره! انیمه‌ای که نمره‌ی بالای 90 داشته باشه خیلی خیلی کمه پس از دستش ندین.

💎 سال انتشار: 2021
🛎 امتیاز: 84
🎭ژانر: جادویی , جنگ , شمشیرزنی , فانتزی , ماجراجویی
📥 تعداد قسمت‌ها: 23

رفتن به صفحه‌ی دانلود انیمه

 

⭐️ 3- هایکیو یا آبشار سرنوشت (Haikyuu!!)

Haikyuu Poster

نوبت به انیمه‌ی والیبالی رسیده! تو والیبال قد حرف اول رو می‌زنه. اونایی که قدشون کوتاهه معمولا لیبرو بازی می‌کنن اما این‌جا نه! هیناتا قد کوتاهی داره اما پرش‌هاش فوق‌العاده‌ن! اون بعد از دیدن والیبال از تلویزیون، به این رشته علاقه‌مند می‌شه و ماجراجوییش رو شروع می‌کنه. مهم نیست چندبار شکست بخوره، بازم می‌پره تا ضربه‌ش رو بزنه! – هایکیو یکی از بهترین انیمه‌های ژانر ورزشی با نمره‌ی 85 هست!

💎 سال انتشار: 2014 – 2020
🛎 امتیاز: 85~
🎭 ژانر: درام , شونن , کمدی , مدرسه‌ای , ورزشی
📥 تعداد قسمت‌ها: 87 (چهار فصل)

رفتن به صفحه‌ی دانلود انیمه فصل 1
رفتن به صفحه‌ی دانلود انیمه فصل 2
رفتن به صفحه‌ی دانلود انیمه فصل 3
رفتن به صفحه‌ی دانلود انیمه فصل 4 پارت 1
رفتن به صفحه‌ی دانلود انیمه فصل 4 پارت 2

 

⭐️ 2- قفل آبی (Blue Lock)

Blue Lock Poster

توپ دوست من نیست! اون فقط یه وسیله‌ست تا بتونم گل بزنم! یه تفکر کاملا متفاوت از فوتبال. جایی که 300 مهاجم زیر  19 سال ژاپن یه جا جمع می‌شن و با هم رقابت می‌کنن. باخت به معنی نابود شدن آینده‌ی اون شخصه. تو هر مرحله هر بازی‌کن‌ها با چالش‌های متفاوت و سختی روبه‌رو می‌شن و یکی یکی جذف می‌شن و کسایی که باقی می‌مونن با توجه به نمراتی که کسب کردن رتبه‌بندی می‌شن. این‌جا بلو لاکه! پروژه‌ای برای ساختن یه مهاجم درجه 1 که بتونه ژاپن رو قهرمان جام جهانی بکنه! جنگ و مبارزه برای بقا تو زمین فوتبال. بلو لاک (قفل آبی) می‌شه گفت بهترین انیمه‌ی فوتبالی‌ای هست که پخش شده.

💎 سال انتشار: 2022
🛎 امتیاز: 82
🎭 ژانر: اکشن , درام , ورزشی
📥 تعداد قسمت‌ها: 24

رفتن به صفحه‌ی دانلود انیمه

 

⭐️ 1- دکتر استون (Dr. Stone)

Dr. Stone Poster

و اما انیمه‌ی شماره 1، دکتر استون! همه چیز گل و بلبل بود تا این‌که کل بشریت توسط یه اشعه به سنگ تبدیل شد. بعد از گذشت حدودا هزار سال، سنکو تونست خودش رو احیا کنه. تمدن بشریت به کل از بین رفته و حالا سنکو تو این عصر حجر و به‌دور از هر گونه امکانات در تلاشه تا تمدن رو دوباره بازسازی کنه. راه سختیه اما سنکو دانش‌مندیه که از پس هر کاری بر میاد. هر چیزی که نیازش بشه رو می‌سازه. مشکلی نیست که نتونه حلش کنه. با سنکو همراه شید و ببینید که چه‌طور از صفر شروع به ساختن می‌کنه!

💎 سال انتشار: 2019-2023
🛎 امتیاز: 82
🎭 ژانر: اکشن , بقا , تایم اسکیپ , شونن , علمی تخیلی , کمدی , ماجراجویی
📥 تعداد قسمت‌ها: 35 (دو فصل)

رفتن به صفحه‌ی دانلود انیمه فصل 1
رفتن به صفحه‌ی دانلود انیمه فصل 2
رفتن به صفحه‌ی دانلود انیمه فصل 3

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!

  • آواتار کاربر دازای اوسامو
    دازای اوساموعضو
    1402-03-30 00:24

    خب قطعا نوشته نشدن اسم انیمه های مشهور خوشحالم کرد آخه تکرارشون توی همه لیست ها آزار دهندس برام
    اینارم ببینین
    چارلوت
    زندگی فاجعه بار سایکی
    یونا دختر سپیده دم

  • آواتار کاربر امیرمحمد
    امیرمحمدمهمان
    1402-01-20 16:15

    فک کنم که برای اینکه تکراری نشه مقاله اتک آن تایتان یا بقیه انیمه های شاهکار رو ننوشتین اما دیگه باید وان پیس باشه چون هیچ وقت تکراری نمیشه بله باید شماره اول هم باشه

  • آواتار کاربر Fa.mp
    Fa.mpمهمان
    1402-01-19 22:01

    دقیقا

  • آواتار کاربر ERFAN
    ERFANمهمان
    1402-01-19 01:16

    وقتی اصا اول با بوروتو مواجه شدم تو لیستت ریدم به خودم:|

  • آواتار کاربر 啥坏人咋都
    啥坏人咋都مهمان
    1402-01-18 12:29

    بوروتو خییییییی انیمه خوبیه

  • آواتار کاربر رام
    راممهمان
    1402-01-18 12:27

    حاجی این چیه دیگه چرا اتک آن تایتان ، کیمیاگر تمام فلزی ، توکیو غول(البته فقط فصل 1 و 2 خوبی داره ) ، دفترچه مرگ (خداست این انیمه) ، شیطان کش و ….. چرا اینا رو نگفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • آواتار کاربر Alireza play
    Alireza playمهمان
    1402-01-17 23:36

    پی اتک آن تایتان یا ناروتو کجاست ؟؟