تئوری جنگی بزرگ در راه است | شبدر سیاه Black Clover مرسی مووی

22 مرداد 1401
2 دیدگاه 1,979 بازدید

آیا تا به حال برایتان این سوال پیش اومده که چرا شمشیرهای لیچت نام‌هایی چون شیطان‌کش لانه‌ی شیطان و نابودگر شیطان دارند.

و یا به عبارتی چرا بر اساس جلوگیری از شیاطین و اهداف شومشان نامگذاری شده‌اند.

همان طور که می دانید جادوی گوریمور لیچت شمشیر بود و همچنین میتوانست از عنصر نور استفاده کند.

اما ایا این سه شمشیر از ابتدا درون گوریمور وجود داشته اند؟

برای پاسخ به این سوال بد نیست یک نگاه کلی تر به داستان بندازیم.

اگر یادتون باشه هنگامی که زاگرد گوریمور پاتری را تصاحب کرد و به گوریمور پنج پر مبدل کرد مالکیت گوریمور عوض شد و گوریمور کامل و تمام تابع جادوی زاگرد که روح کلمات بود٬ شد و هیچ اثری از نور پاتری دیگر نبود و یا ترکیبی از نور و کلمات را شاهد نبودیم.

خب حالا بیاید گوریمور استا را بررسی کنیم وقتی زاگرد گوریمور لیچت را به یک گوریمور پنج پر مبدل کرد٬گوریمور از مالکیت لیچت خارج شد اما نرو اجازه نداد تا زاگرد ان را تصاحب کند در نتیجه این گوریمور بدون مالک ماند و فاقد ویژگی های جادویی لیچت و زاگرد شد اما همچنان شمشیر شیطان کش درون ان وجود داشت دقت کنید که وقتی زاگرد گوریمور پاتری را تصاحب کرد لکه ای از جادوی پاتری که نور باشه باقی نموند ولی شیطان کش پس از اینکه مالکیت گوریمور و قدرت ان عوض شد همچنان در گوریمور وجود داشت.

پس با اطلاعات موجود میتونیم نتیجه بگیریم این شمشیر ها توسط شخصی ساخته و به لیچت اعطا شده است.

در قسمت ۱۶۵ انیمه هنگامی که وانیکا و شاگردانش به کشور هارت حمله میکنند در میان نبرد وانیکا از قدرت تاریکی یامی و درخت ویلیام یاد میکنه و با همین اطلاعات لولوبچکا تونست با مراجعه به دانش ارثیش به نقشه ی ان ها پی ببرد.

 در این تصویر شاهد درخت کلیفوت و حضور شیاطین و نابودی بشریت هستیم و با توجه به چیز هایی ک در مورد لیچت در ابتدا گفتیم بنظر میرسد که یک بار در دوران قدیم شیاطین موفق شده اند تا دروازه ها را باز کنند ولی مثل اینکه توسط لیچت و عوامل دیگری شیاطین شکست خوردند و اینجا میتوانیم درک کنیم که چرا شمشیر ها چنین اسم هایی دارند.

پس ازونجایی که لولوبچکا از تاریکی و درخت به این ماجرا رسید پس شیاطین در گذشته به تاریکی و درخت دسترسی پیدا کردند.

که اینجا با دو مسئله رو به رو هستیم:

(1)یا اینکه در گذشته اشخاص نادری مانند ویلیام و یامی بوده اند (2)یا اینکه این دو جادو توسط خود شیاطین به اشخاص خاصی اعطا میشدند تا بتوانند نقشه هایشان را اجرا کنند.

علت احتمال دوم این است که دارک تراید از تمام جزئیات یامی و ویلیام مطلع بوده اند و حتی میدانستند که پادشاهی وجود نداره که از این دو دفاع بکنه و اینکه فرصت رشد و ترقی به هر دو داده شد تا یه جورایی بنظرم جسم و جادوشون برای باز کردن دروازه ها اماده شود. بنظر نمیاد که همه ی این ها اتفاقی باشد.

همان طور که در سمت شر شخصی مسئول برنامه ریزی و جمع آوری اطلاعات است در سمت خیر نیز چنین شخصی وجود دارد که از ابتدای تاریخ نظاره گر بر وقایع بوده و در جنگ اول علیه شیاطین نقش داشته است. این شخص اینده نگر است و قطعا از نقشه های اینده ی دشمنان مطلع است و حرکت خود را آغاز کرده است شاید وجود استا و لیبه در این دوره از زمان و اینکه استا بدون مانا باشه و لیبه از شیاطین متنفر باشد و قصد کشتن ان ها را داشته باشد اتفاقی نباشد و همه تدبیر اون شخص باشند و حتی نام شمشیر چهارم استا که جلاد شیطان هست و همانند شمشیر های لیچت نامگذاری شده در راستای جلوگیری از شیاطین است گویا که استا و لیبه برای نجات بشریت هدایت شده اند.که در تئوری بعدی به آن میپردازیم . به تصاویر زیر که مربوط به اوپنینگ ۱۱میباشد بنگرید.

یه چیز سیاه و شوم از بالای کشور اسپید شروع میکنه کل قاره رو آغشته میکنه.که احتمالا اشاره به این داره شیاطین دوباره به زمین راه پیدا میکنند با این تفاوت این بار جنگی بزرگ تر در راه است.

بد نیست کمی تصاویر و قاب های نمایشگاه مجازی بلک کلاور بررسی کنیم.ازون جایی یک جای این نمایشگاه با کلمه Love به حضور لیبه اشاره کرد(لیبه به معنای عشق است) پس میتوانیم بیشتر روی این قاب ها حساب باز کنیم. دراین تصویر شاهد پادشاه جادوگران و سایر کاپیتان بجر یامی و ویلیام هستیم که نشان از دزدیده شدنشون بود و ازین تصویر نابودی کاپیتان ها دریافت میشود و اینکه در سمت راست عبارت pride که به معنای غرور هست رو داریم و شاید بدین معناست که لوسیفر با اینکه از حجم بالایی از مانا برخوردار است اما صرفا از مشت دست خالی برای جنگیدن استفاده میکند و با این کار قصد دارد که غرورشان را بشکند اما میداند که در حال حاضر انسان هایی تهدید امیز وجود دارند و نبایست ریسک کند و اشتباهات گذشته را تکرار کند و همچنین دروازه ها روند خوبی رو از پیش نمیبرند پس لوسیفر ناچار است به جایی پناه ببرد تا تجسم خودش رو کامل کند و سپاه خودشو تشکیل بده و تمام شیاطین را به زمین وارد کند .

و طبق چیزی که در اوپنینگ ۱۱ و نقشه ی رسمی قاره ها دیدیم میتونیم این برداشت رو داشته باشیم که جهان بلک کلاور فراتر از یک قاره با چهار کشور است. مثل کشور خورشید تابان(زادگاه یامی) و خشکی در بالای کشور اسپید که با ابر ها پوشیده شده است.

و این بار نه فقط کشور های این قاره بلکه خشکی ها و قاره های دیگر نیز برای مقابله و نجات بشریت به اتحاد خواهند درامد و زمان بیشتری میطلبه تا جنگ جهانی بزرگ تر رخ دهد و شاید کل داستان بلک کلاور بر مبنای همین باشد.

مرسی که تا اینجای کار همراه ما بودید. نظرتون رو در کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

نویسنده: نگار

منبع

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!

  • آواتار کاربر Kenny
    Kennyمهمان
    1401-08-13 22:47

    یه چیزی شاید شمشیر ها مال لیبه باشه یا اینکه مال پدر لیبه چون وقتی لیبه داخل گیریمور رفت گریمور خاصیت زد جادو رو گرفت اما شمشیر ها ناپدید نشدن اگه این نظرو داشته باشیم پدر لیبه و استا (توجه مادر استا و لیبه با هم فرق دارند و لی پدرشون یکیه ) باید پادشاه شیاطین باشه که شکست خورده و برای همین لوسیفر به دنبال لیبه خوب تا اینجا خیلی از روی devil may cry اسکی رفتن ۱-پدر اسپاردا شیطان افسانه ای ۲- شمشیر ها میراث پدر برای دو پسر ۳-استا و لیبه = دانته و ویرجیل ۴- نفرت تنفر و انتقام هردو از شیاطین یا لیبه بزرگ ترین و قوی ترین شیطان در بین شیاطین هستش چون جادو جلوی لیبه هیچ معنی نداره و این تو دنیایی که جادو مثل اکسیژن برای انسان لازمه زندگی قدرت مطلق و فناناپذیری هستش چون میتونه هر جادو تلسم افسون و نفرینی رو با یه حرکت از بین ببره

  • آواتار کاربر نرگس
    نرگسعضو
    1401-07-30 17:40

    تو مانگا این انیمه یه بخش بود مربوط به خواهر یامی بود، توی کشور یامی هم بودن