تئوری تو خطای جهانی. خطای جهان بودن به چه معناست؟ شبدر سیاه | Black Clover مرسی مووی

22 مرداد 1401
0 554 بازدید

💠 یکی از مسائل عجیب چپتر ۳۳۳ که باعث گیج شدن خوانندگان مانگای بلک کلور شده، مربوط به پاراگراف دوم این متن اسپویل است. جایی که لوشس به آستا می‌گوید تو خطای جهانی. خطای جهان بودن به چه معناست؟

💠 احتمال اول: خطای جهان بودن می‌تواند با توجه به دیالوگ قبلی لوشس که می‌گوید همه چیز جز تو طبق نقشه پیش‌ می‌رود مربوط به غیر قابل پیش‌بینی بودن آستا مربوط باشد.

💠 ما می‌دانیم که از ابتدای داستان آستا می‌توانست از جادوی‌های دیگر تاثیر پذیری داشته باشد.برای مثال از طلسم تلپورت فینرال زمانی که از ضد جادو استفاده می‌کند عبور کند یا با جادوی گوش کپی‌شود یا اینکه توسط ناخت تلپورت شود. اما همه‌ی این مسائل در پایان آرک قبل به پایان می‌رسد.اگر یادتان باشد در انتهای آرک جادوی هیچکس روی آستا قبل و هنگام یگانگی تاثیری نداشت و موجب سختی در مبارزه شد. برای مثال طلسم میموسا که روی آستا جواب نداد یا طلسم ترکیبی یامی و ناخت که با وجود آستا در حال خنثی شدن بود.

💠 احتمال این وجود دارد که از این نقطه به بعد جادوی زمان و پیش‌بینی نیز روی آستا تاثیری نداشته باشد. البته بعضی مسائل مثل اطمینان دادن لوشس و تاثیر طلسم یونو اندکی با این تئوری در تضاد هستند.

💠 احتمال دوم: معنی اینکه تو خطای جهانی این است که سایر انسان‌ها همگی دارای جادو هستند تو آن را نداری پس تو با بقیه برابر نیستی و در جهانی تازه که لوشس آن را در نظر دارد نا برابری جایی نداشته و اگر او خواستار ساخت این جهان است باید آستا را خذف کند و سپس جهان جدیدی بسازد. لوشس در دیالوگ صفحه‌ی بعد آن دقیقا به این موضوعات اشاره می‌کند و احتمال صحیح بودن این تئوری را می‌توان بسیار بالا دانست.

💠 احتمال سوم: لوشس در حال بازی با کلمات بوده تا آستا را گول بزند و او را در حالت بلک آستا آزمایش کند یا اینکه برای رسیدن به نقشه‌اش نیازمند این بوده که آستا از قدرت شیطانی‌اش استفاده کند.

💠 همه‌ی این تئوری‌ها می‌توانند در کنار هم و یا بدون هم درست باشند. لطفا به این موضوع توجه داشته باشید.

 

منبع

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!

هنوز دیدگاهی ثبت نشده