خلاصه فیلم سینمایی RED وان پیس | One Piece Movie RED

22 مرداد 1401
3 دیدگاه 2,008 بازدید

🔺اوتا قراره دوره جدیدی رو ایجاد کنه که در اون همه خوشحال هستن و هیچ کس دوباره رنج و سختی نمی‌کشه، بنابراین اون همه رو به برنامه زنده خودش دعوت می کنه. در برنامه زنده اون هرکسی که به آهنگش گوش میده در دنیایی رویایی که کاملا تحت کنترل اوتاست گیر میکنه. تنها راه شکستن قدرت اون اینه که مردم کاری کنن که اوتا خودش بخوابه. وگرنه برای همیشه در این دنیای رویا میمونن.

🔺نقشه اخر اوتا اینه که با کشتن خودش در دنیای واقعی، همه و خودش رو برای همیشه در این “دنیای رویایی” حبس کنه. اون این کار رو با خوردن یک قارچ مخصوص که مانع خواب میشه میخواد انجام بده.

🔺متأسفانه، این قارچ در نهایت اون رو دیوونه میکنه و باعث میشه کنترل احساسات خودش رو قبل از مرگ از دست بده.

🔺در همین حال، دولت از نقشه اوتا و قدرت‌هاش آگاه میشه، بنابراین مأموران cp، کوبی و هلمپو رو به همراه یک ناوگان بزرگ برای مقابله با اون می‌فرستن.

🔺 اون همه رو محاصره می کنه و با عصبانیت میره تا به اژدهای آسمانی که قصد ربودن اون رو داشت حمله کنه، اون به هیج کس اجازه خروج نمیده با اینکه بعضی از افراد با اون موافق نیستن.

🔺 افراد داخل طلسم به رهبری کوبی، تلاش میکنن که اوتا رو متوقف کنن. کوبی باعث میشه که روبین و خدمه کلاه حصیری‌ راهی برای شکستن طلسم از داخل پیدا کنن.

🔺اونا متوجه میشن که تنها راه برای شکستن قدرت اون از داخل اینه که اون رو وادار کنن هیولای باستانی رو که دو جهان رو به هم متصل می کنه احضار کنه، اما نکته اینجاست که هیولا باید در هر دو جهان به طور همزمان شکست بخوره.

🔺گوروسی از اتفاقی که در حال رخ دادنه بسیار نگران هستن، چون اوتا الان بخش بزرگی از جمعیت رو گروگان گرفته و اونا میکن که شنکس باید اون رو متوقف کنه.

🔺شنکس به جزیره می رسه تا اوتا رو متوقف کنه، اوتا سعی می کنه با استفاده از افراد بی گناه معمولی که در اطراف دراز کشیدن، اونا رو متوقف کنه، و به وسیله اون افراد حمله میکنه، به همین دلیل اونا نمیتونن مبارزه کنن. شنکس و خدمه‌اش متوجه می‌شن که نیروی دریایی قبلاً مخفیانه خودشون رو بین‌ جمعیت قرار دادن و به افراد بیگناه تیراندازی می‌کنن، اوتا و شنکس کم کم عصبانی میشن.

🔺اوتا کنترلش رو از دست میده و هیولای باستانی رو برای پایان دادن به همه چیز احضار میکنه.

🔺تا الان دو بخش داریم، کلاه حصیری به همراه افراد تصادفی دیگه مانند لاو، برولی، اوون و غیره در دنیای رویا و خدمه شنکس به همراه نیروی دریایی و کاتاکوری بیرون هستند. اونا به نحوی باید یک حمله رو با هم رهبری کنن تا هیولا رو از هر دو طرف شکست دهند. کاتاکوری اشاره می کنه که میتونه برولی رو برای لحظه ای در دنیای رویا با استفاده از کنبوشوکو (هاکی مشاهده) خود ببینه،اونا متوجه میشن که چطور یه حمله رو همزمان رهبری کنن.

🔺اوسوپ کنبوشوکوی(هاكی مشاهده) خودش رو بیدار می کنه و با یاسوپ ارتباط برقرار میکنه و همه رو در مبارزه رهبری میکنن و به اونا میگن که کی و کجا حمله کنن.

🔺اونا به صورت گروهی حمله میکنن و در پایان ضربه نهایی رو لوفی در حالت گیر 5 و  شنکس به هیولا میزنن.

🔺اونا هیولا رو شکست میدن اما خیلی دیر شده، اوتا در شرف مُردنه و همه برای همیشه در دنیای رویا گیر خواهند کرد.

🔺شنکس سعی می کنه به اوتا دارویی بده تا به خوابیدنش کمک کنه، اما اوتا باید قبل از اینکه دیر بشه همه رو بیدار کنه. اون همه رو آزاد میکنه هرچند این کار ممکنه اونو بکشه.

🔺نیروی دریایی به اوتا نزدیک میشن چون قدرت اون بسیار خطرناکه، اما شنکس نیروی دریایی رو با هائوشوکو(هاکی فاتح) خودش به دردسر میندازه. نیروی دریایی عقب نشینی میکنن چون نمیخوان جنگی رو از این طریق شروع کنن.

🔺الان همه آزاد هستن. شانکس اوتا رو میبَره، در حالی که کلاه حصیری‌ها جزیره رو ترک می کنن. لوفی در یه روز آفتابی از خواب بیدار میشه و اون شنکس رو اصلا ملاقات نمیکنه!!

*نکات مهم:

فیلم نشون میده که خدمه شنکس چطور اوتا رو دیدن اونها اوتا رو در یک جعبه پیدا کردن.

شنکس جوون به نظر میرسه اوتا رو درحال گریه میبینه و با اواز اونو اروم میکنه.

فلاش بک از شنکس: شنکس راجر و بقیه خدمه رو روبروش میبینه بعد فلاش بک تموم میشه و میگه” این باید یه معنی داشته باشه”

در نبرد پایانی لوفی رو میبینیم که از گیر 5 استفاده میکنه و شنکس با شمشیر معمولی میجنگه.

شنکس با هاکی‌ فاتح خودش به مومونگا ضربه میزنه. کیزارو با دیدن شنکس عرق میکنه. کیزارو و فوجیتورا بعد از دیدن هاکی شنکس عقب نشینی میکنن (به این دلیل که جنگ اونا به غیر نظامیان اسیب میرسونه).


مترجم : The dead man

منبع

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!

  • آواتار کاربر Soltan .com
    Soltan .comعضو
    1402-04-06 10:48
    این دیدگاه دارای اسپویل است

    سلام. توی مقاله نوشتین که لوفی از گیر ۵ استفاده کرد. اما درواقه گیر ۴ بود.
    گیر ۵ حالت جوی بوی هستش.

  • آواتار کاربر ناشناس
    ناشناسمهمان
    1401-12-25 01:25
    این دیدگاه دارای اسپویل است

    میشه اضافه کنی اوتا مرد یا نه چون وقتی شناس و اینا رو دیدیم داشتن به یه جعبه ای که انگار تابوت بود با ناراحتی نگاه می کردند یعنی اوتا مرد؟

  • آواتار کاربر Offline mode
    Offline modeمهمان
    1401-10-09 16:44

    اوتا مردش یا نه؟