GOLDEN SPERM

تئوری گلدن اسپرم One Punch Man GOLDEN SPERM

1 خرداد 1401
0 598 بازدید

تئوری گلدن اسپرم
حاوی اسپویل از وب کمیک و مانگا

GOLDEN SPERM

گلدن اسپرم حقیقی هنوز وارد صحنه نشده است.

در وب کمیک قبل از بوجود آمدن گلدن اسپرم، بلک اسپرم ها با ترکیب 1,293,142,261 بدن تبدیل به سل اسپرم شدند ولی در مانگا بنظر میرسید که سل اسپرم از داستان حذف شده است و بجای آن گلدن اسپرم وارد صحنه شده است.

در وب کمیک وقتی گلدن اسپرم بوجود آمد، همه بدن ها بجز 100 تا بدن ترکیب گلدن شده بودند و گلدن با ترکیب 10,000,000,000,000 “10تریلیون” بدن تبدیل به گلدن اسپرم شد ولی در مانگا نه سل اسپرمی وجود داشت و نه توضیح دادند که گلدن با چند سلول یا بدن تبدیل به گلدن شد درصورتی که در وب کمیک بارها گفتند که گلدن یا سل اسپرم با فلان مقدار ترکیب سلول یا همان بدن تبدیل به سل یا گلدن شدند.

گلدن اسپرم در مانگا در اصل همان سل اسپرم است.

GOLDEN SPERMظاهر سل اسپرم در وب کمیک

ظاهر گلدن اسپرم در مانگا

1_ ظاهر سل اسپرم وب کمیک با گلدن اسپرم مانگا کپی همدیگر است

2_ سل اسپرم وقتی در وب کمیک بوجود آمد همه سلول ها یا بلک اسپرم ها رو ترکیب خودش نکرد و بعد از ترکیب و شکل گیریش مقدار بسیار زیادی بدن در گوشه و کنار های زمین همانند وضعیت فعلی گلدن در مانگا وجود داشت.

در مانگا بعد از بوجود آمدن گلدن اسپرم تعداد زیادی بدن در گوشه های زمین همچنان وجود داشت و در چپتر 149 نشان دادند که ۴بلک اسپرم جدا شده از ارتش حدود 10 هزارتا بدن در مجموع در خود دارند. به احتمال خیلی بالا گلدن اسپرمِ درحال حاظر در مانگا همان سل اسپرم ولی در نقش گلدن است و در چپتر های جلوتر به احتمال خیلی زیاد قرار است که گلدن اسپرم با جذب تمام سلول یا همان بدن های پراکنده شده در زمین بجز 100 سلول شکل واقعی خودش را نشان دهد و تبدیل به سوپر گلدن اسپرم یا گلدن اسپرم نهایی یا حقیقی شود که من احتمال میدهم که این کار را در هنگام مبارزه اش با گارو انجام میدهد.

منبع

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!

هنوز دیدگاهی ثبت نشده