بلست در چپتر 155 وان پانچ من | One Punch Man

22 مرداد 1401
0 1,745 بازدید

یه نکته ای هست و اونم اینه که بلست در این چپتر حضور نداشت!
طبیعتن باید تو اون نقطه از زمان بدلیل سفر در زمان به عقب برای باری دیگه ظاهر میشد اما نشد.
بلست در چپتر 155 ازینکه قراره توسط خدا/گاد یک حفره ابعادی ایجاد بشه و به یکی قدرت بده متوجه شده بود، مثل زمان حضور خدا پیش تاتسوماکی، یا لمس مکعب توسط غریبه ها.
همچنین بلست کمی بعد از فرود اومدن گارو جلوی اون ظاهر شده بود.
اما بعد از سفر در زمان سایتاما رو به عقب، در کمال تعجب بلست برای باری دیگه ظاهر نشد!
طبق نظریه جنوس، سایتاما بدلیل سفر به گذشته در زمان باعث ایجاد یک نسخه از خود اصلیش هنگام شروع سفرش شد و در پایان حرکتش با خود موازیش در گذشته بدلیل پارادوکس علیت ادغام شد.
طبق نظریه جنوس سایتاما یک تایم لاین موازی رو با این کارش ایجاد کرد که باعث ایجاد یک تایم لاین موازی با جریان زمانی متفاوت شد که همه در اون برخلاف تایم لاین قبلی توسط تششعات کیهانی گارو کشته نشدند!
با این نظریات به احتمال زیاد اون تایم لاینی که بدون گارو و سایتاماست هنوزم وجود داره…
بلست در چپتر اخیر طبیعتن باید ظاهر میشد اما نشد و چرا؟
مدت ها پیش تئوری داده بودن که بلست به همراه تیمش محافظان مولتیورس هستند و متفاوت با بقیه نسخه های خود هستند، جوری که بقیه ی نسخه های موازی بلست ممکنه که یک شهروند ساده باشند و بلست ما بدلیل یکسری دستکاریات از جهان جدا شده.
درحال حاضر تنها تئوری برای جواب به چرا نیومدن بلست اینه که بلست و تیمش در فضا و زمان اون خط زمانی که بدون گارو و سایتاما شده بود همچنان در فضا هستند…
این یعنی ایجاد پارادوکس علیت و تاثیرات زمانی و دستکاری که ایجاد شد روی اونها تاثیری نداشته و در همون نقطه از فضا موندند که این منحصر به فرد بودن و متفاوت بودن اونهارو توجیح میکنه.
طبق توییت موراتا هنوز یک چپتر تا پایان کامل این آرک مونده که در رابطه با عواقب هستش که یعنی احتمالا قراره که دلیل نیومدن بلست در چپتر اخیر رو بفهمیم و متوجه ی درست و یا غلط بودن این تئوری بشیم.

 

منبع

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!

هنوز دیدگاهی ثبت نشده