آیا آستا می‌تونه یه دو رگه باشه؟! Black Clover | شبدر سیاه

4 خرداد 1401
5 دیدگاه 5,242 بازدید

مطالب زیر برای کسانی که مانگا‌ی بلک کلور را دنبال نمی‌کنند اسپویل به حساب می‌آید.

 

💠 در بخش اول می‌خوایم به تصاویری از قسمت‌های ۴۹ و ۱۶۵ انیمه بپردازیم.

https://mercimovie.info/news/the-devils-riddle-within-asta/تصویر شماره ۱

💠 تصویر ۱ مربوط به جنگ بین بلک بولز(گاو‌های سیاه) و وتو است.در این قسمت شاهد اولین جلوه گری شیطان و نشانه های متفاوت او بودیم.

✴ مورد اول مربوط به دیالوگ وتو هست که می‌دونیم هیچ اطلاعی از ویژگی‌های گریموار 5 پر و شیطان درون اون نداره اما می‌گه:

“اون… شیطانیه که حتی ناامیدی رو هم می‌بلعه”

که یعنی از استا یه حس شیطانی دریافت می‌کنه.

💠 مورد بعدی مربوط به حالت مردمک چشم‌ آستاست. همه روال یگانگی آستا رو دیدیم که ابتدا فقط ضد جادو ساطع می‌کرد و هیچ نشانه‌ی شیطانی‌ای در بدنش وجود نداشت، در ادامه نصف بدنش شکل شیطان پیدا می‌کرد و در آخر که به یگانگی کامل رسید.

مردمک چشم آستا در انیمهمردمک چشم آستا در انیمه

✴ با گفتن این حرف فقط می‌خواستم روند پیشروی آثار و نشانه‌های شیطانی رو روی بدنش توضیح داده باشم. چیزی که در این قسمت عجیب بود این هست که نشانه‌ها روی هر دو چشمش ظاهر می‌شه بدون اینکه در حالت بلک آستا باشه. قاعدتا طبق پیشروی می‌بایست فقط یک چشم او به این شکل در می‌اومد.

تصویر شماره 3تصویر شماره ۲

✴ حالا روی تصویر ۲ تمرکز کنیم. این تصویر مربوط به زمانی هست که آستا کنترل قدرت شیطانیش رو از دست می‌ده و به تسخیر شیطان درمیاد. در تصویر می‌بینید که هم رفته تو حالت سیاهی و هم این سیاهی هر دو چشمش رو احاطه کرده و با این حال چشم چپش حالت انسانی داره.

              🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

💠 در بخش دوم تصاویری از چپترهای ۲۰۳ و ۲۶۸ رو بررسی می‌کنیم.

✴ قبل از هر چیز یه توضیح در مورد جذب مانا و حیات و تاثیرات اون بدم:

✴ مانا مثل استمینا می‌مونه یعنی در صورت مصرف کردن یا جذب شدن توسط کسی، شخص احساس خستگی می‌کنه و همون علائم بعد از ورزش طولانی مدت رو بروز می‌ده که با خواب و استراحت این کمبود مانا جبران می‌شه.

✴جذب حیات باعث تحلیل شدید جسمانی و مرگ می‌شه.

⭕️ نکته‌ی مهم : یه شخص می‌تونه مانای شیطان رو جذب کنه ولی حیات شیطان رو هرگز.( باید توجه داشت که این جمله بر اساس شواهد حال داستان درست است اما با ادامه‌ی داستان ممکن است دچار تغییر شود.

تصویر شماره ۳

✴ در تصویر 3 جادوی زگرد رو می‌بینیم که خاصیت جذب حیات و مانا داره. همانطور که می‌بینید استا در اون جادو غرق می‌شه و بر خلاف تصور همه صحیح و سالم از اون خارج می‌شه. همونطور که گفته شد جذب حیات فقط روی شیاطین بی اثر هست. حالا اگر آستا یک انسان بود باید حیات او هم جذب می‌شد اما ما شاهد چنین موضوعی نیستیم.

✴ ممکنه با خودتون فکر کنید که استا وقتی شمشیر رو به‌دست می‌گیره ضد جادو داخل بدنش جریان پیدا میکنه و تونسته نجات پیدا کنه! اما چندین صحنه در انیمه داشتیم که استا در حالت سیاهی بدنش ضربه ی جادویی دریافت می‌کنه پس چرا اون‌ها رو نتونست دفع کنه؟

💠 در تصویر 4 لیسیتا نشون می‌ده که قدرتی مشابه زاگرد داره.

تصویر شماره ۴

✴ لیسیتا در این تصویر تونست مانای لوسیفر که یک شیطان هست رو جذب کنه ولی حیات لیبه رو نتونست و دلیلش رو <شیطان بودن> اطلاق کرد. پس آستا هیچ راهی برا نجات از این دو جادو نداره مگر اینکه رگ شیطانی داشته باشه.

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

💠 در بخش سوم و آخر به بررسی حالت‌های یگانگی شخصیت‌های داستان می‌پردازیم.

✴ تا به اینجای کار تنها کارکتر‌های‌ ناخت، زنون، وانیکا، آستا، یونو، نوئل و دانته می‌تونن با جادو/روح/شیطان یگانگی ایجاد کنند (منظور از یگانگی یونو حالت Spirit Dive و منظور یگانگی نوئل زره‌های جادویی اوست).

تبدیل Spirit Dive یونو

تبدیل ولکیری نوئل

تبدیل ۱۰۰ درصد دارن تراید

حالت یگانگی با شیطان آستا

✴ با بررسی اشکال یگانگی به یک ویژگی مشترک که به ماهیت جادو ربطی نداره می‌رسیم.

✴ در یگانگی یونو و نوئل و دانته بر سر هر سه تاج قرار داره. نوئل و یونو هر دو سلطنتی هستند و دانته حامل شاه شیاطین هست. خب حالا به یگانگی آستا دقت کنید. تغییر شکل هد بند حالتی تاج مانند ایجاد می‌کنه و ما می‌دونم تاج نماد چیه. و همچنین می‌دونیم استا یک رعیته پس اگر قرار باشه آستا در مکانی جایگاه سلطنتی داشته باشه اون مکان جایی نیست جز دنیای زیرین. به این معنی که استا از نژاد شیاطین هست.

💠 در بررسی اشکال یگانگی مربوط به حاملان شیطان فهمیدیم که هر حامل به تعداد شاخ های شیطانش شاخ داره. اما استا علاوه بر اون دو شاخ دو شاخه دیگه هم داره که یعنی در میشه مجموع 4 شاخ! منشا این دو شاخ اضافی نه به نژاد انسانیش می‌خوره و نه به شیطانش و احتمال دو رگه بودنش رو بالا می‌بره.

نوشته‌: Ali

لطفا نظرات و دیدگاه‌های خودتون رو در بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بذارید.

منبع

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید!

  • آواتار کاربر متین
    متینمهمان
    1402-02-03 00:10

    سلام ببخشید استا مگه چهار شاخ نداره پس چرا وقتی با لوسیفر می جنگید ۵ شاخ داشت

  • آواتار کاربر ندا
    ندامهمان
    1401-12-11 08:35

    مغازه خوبی بود

  • آواتار کاربر ندا
    ندامهمان
    1401-12-11 08:33

    این ها چرتن با وجود شواهد استا با شیطان احد می بنده که به اون کمک کنه تازه قدرت استا نصف شیطان و قدرت یگانگی اش همه‌اش قرضیه

  • آواتار کاربر متین
    متینمهمان
    1401-11-08 05:23

    ولی ای کاش استا هم مثل بقیشون جادوگر داشت مانا داشت گریمور چهار برگ داشت حیف واقعا ولی باز با داشتن قدرت شیطانی شدنش خوبه

  • آواتار کاربر نرگس
    نرگسعضو
    1401-08-28 16:29

    واقعا خیلی عجیبه اون قسمت های توی مانگا رو نفهمیدم, آخر داستان دیگه زیادی داره شیطانی میشه /: